Yükseköğretim programlarının akredite edilmesi için tasarlanmış bir sistemde standartlar, bir yükseköğretim programının kabul edilebilir düzeyde olduğuna karar verilebilmesi için hangi öğelerin programda bulunması gerektiğini gösterir. Bu açıklamadan hareketle ''öğretmen eğitimi standartları, nitelikli öğretmenler yetiştirilmesini sağlamak için yürütülen bir lisans programının taşıması gereken asgari özellikler'' olarak tanımlanabilir.
EPDAD öğretmen eğitimi akreditasyon sistemi üç grup standart üzerine oturmaktadır. Bunlar sırasıyla başlangıç standartları, süreç standartları ve ürün standartlarıdır. Bu standart grupları öğretim, personel, öğrenciler, işbirliği, fiziksel altyapı, yönetim ve kalite güvencesi adlarını taşıyan yedi standart alanı içerisinde yer almaktadır.
EPDAD Öğretmen Eğitimi Standartları'na erişmek için tıklayınız.
- Üniversitemiz Kalite Politikası
- Üniversitemiz Yönetim Politikası
- Üniversitemiz AR-GE Politikası
- Üniversitemiz Kalite Güvence Sistemi
- Üniversitemiz Kalite Komisyonu
- Fakültemiz Kalite Politikası
- Fakültemiz Kalite Komisyonu ve Görevleri
- Fakültemiz Organizasyon Şeması
- Fakültemiz İş Akış Şemaları
- Fakültemiz Görev Tanımları
- Fakültemiz Görev Dağılımı
- Birim İç Değerlendirme Raporları
- Kalite Komisyonu Toplantı Tutanakları
- EPDAD Öğretmen Eğitimi Standartları
- Alt Birim Kalite Komisyonları
- Ders İzlencesi Standart Formu
- Birim Faaliyet Raporları
- Paydaş Anketleri
- Hassas Görev Tespit Formu
- Hassas Görev Envanteri
- Birim Kalite Komisyonu Grupları
- Birim Kalite Komisyonu Alt Grupları