...

Eğitim Fakültesi

Öğrencilerimizin TÜBİTAK-2209-A Proje Başarısı
09/04/2025

TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2024/1. dönem destek sonuçları 8 Nisan 2025 tarihinde açıklanmıştır.

Fakültemizden 19 proje desteklenmeye hak kazanmıştır.

Öğrencilerimizi ve danışman akademisyenlerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

Desteklenmeye Hak Kazanan TÜBİTAK-2209-A Projeleri

Sıra No

Proje Adı

Öğrenci Ad Soyad

Danışman Ad Soyad

Öğrenci Programı

1

Yabancı Dil Öğreniminde Mobil Uygulamalar: Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Dilara YAĞMURLU

Doç. Dr. Lokman TANRIKULU

Almanca Öğretmenliği

2

Milli Eğitim Okullarında Yabancı Dil Öğretmenlerinin Kaynaştırma Öğrencilerine Uyguladıkları Öğretim Programları

İrem YALÇIN

Dr. Öğr. Üyesi Samet TAŞÇI

Almanca Öğretmenliği

3

Almanca İletişimsel Yeterliliğin Kültür Aktarımındaki Etkileri

Rümeysa UYSAL

Öğr. Gör. Bülent BAY

Almanca Öğretmenliği

4

Almanca Öğretmen Adaylarının Almanya'da Bulunma Fırsatlarının Dil Öğrenimine Etkisi

Şükran CİHAN

Öğr. Gör. Bülent BAY

Almanca Öğretmenliği

5

Üniversite Öğrencilerinin Algılanan Özgürlük Ve Algılan Stres Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Tuğçe DURAN

Öğr. Gör. Dr. Tülay AVCI TAŞKIRAN

Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği

6

Webmat Projesi: Matematik Öğretmeni Adaylarına Yönelik Web 2.0 Araçları Eğitim Portalının Oluşturulması Ve Değerlendirilmesi

Ahmet Bilgehan DEDELİN

Dr. Öğr. Üyesi Solmaz Damla GEDİK ALTUN

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

7

5. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Görsellerinin Değerler Eğitimi Kapsamında İncelenmesi

Heybet EMRE

Doç. Dr. Vedat AKTEPE

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

8

İngiliz Dili Öğretmen Adaylarının İngilizce Kelime Öğreniminde Sosyal Medyanın Kullanımı Ve Rolü Hakkındaki Düşüncelerini Belirleme

Aybüke Remziye ÖZ

Prof. Dr. Abdulkadir UZUNÖZ

İngilizce Öğretmenliği

9

İngiliz Dili Öğretmen Adaylarının Mükemmeliyetçilik Algılarının Akademik Başarılarını Yordama Gücü

Hayriye Mislina KARAÜZÜM

Prof. Dr. Abdulkadir UZUNÖZ

İngilizce Öğretmenliği

10

Otizmli Çocuklarda Vurmalı Çalgıların Kas Gelişimine Etkisi

Rızacan KAYABAŞI

Prof. Dr. Emin Erdem KAYA

Müzik Öğretmenliği

11

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının (5-6 Yaş) Animasyon Ve Oyun Tasarımı İle Deprem Bilinçlerinin Geliştirilmesi (Nevşehir Ve Kahramanmaraş Örneği)

Nisanur KISA

Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Akif CİNGİ

Okul Öncesi Öğretmenliği

12

Zihin Yetersizliğinde Teknoloji Kullanımına Bağlı Bilinçli Ekran Kullanımı

Sema Nur AY

Dr. Öğr. Üyesi Hatice Kübra KOÇAK

Özel Eğitim Öğretmenliği

13

Serbestim

Zehra YILMAZ

Doç. Dr. Ali KAYA

Özel Eğitim Öğretmenliği

14

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretimsel Karar Alma Süreçlerinde Prototip Hatıralarının Rolü: Etnometodolojik Bir Çözümleme

Gülşah Nazlı OĞUZ

Dr. Öğr. Üyesi Muhammed Talha ÖZALP

Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

15

Öğretmenlerin Dijital Materyalleri Oluşturabilme Öz Yeterliliklerinin İncelemesi

Sevinç TÜRKER

Doç. Dr. Ahmet DURMAZ

Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

16

Türkçe Öğretmenlerinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Strateji Ve Yöntem Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Ensar ALKAN

Doç. Dr. Kübra ŞENGÜL

Türkçe Öğretmenliği

17

Bilgin Adalı'nın Zaman Bisikleti Hikâye Serisinde Karakter Geliştirme Yollarının İncelenmesi

Kübra KARAMAN

Doç. Dr. Kübra ŞENGÜL

Türkçe Öğretmenliği

18

Atlantis'in Çocukları Hikâye Serisinin Erdem Değer Eylem Çerçevesine Göre İncelenmesi

Müzeyyen AKTUĞ

Doç. Dr. Kübra ŞENGÜL

Türkçe Öğretmenliği

19

Mustafa Kutlu'nun Hüzün Ve Tesadüf Hikaye Kitabı Kapsamında Ortaöğretim Türkçe Öğretimine Yönelik Etkinliklerin Geliştirilmesi

Yasemin CANPOLAT

Doç. Dr. Ahmet DURMAZ

Türkçe Öğretmenliği