Fakültemiz Müzik Öğretmenliği 3. Sınıf öğrencisi Barış Göktaş, Doç. Dr. Ergin Erginer’in 2014 yılında kurduğu ve günümüze değin geliştirmeyi sürdürdüğü Öğretmeyi Öğretme Stüdyosu’nun kendini ifade etmeyi öğrenme alanı olarak kullanılan yaratıcı drama sahnesine kalıcı bir eser bırakmak adına perde tasarladı, çizdi ve boyadı. Barış Göktaş bu dileğini aynı öğrenme ortamında ders aldığı esnada Yaratıcı Drama Eğitimi ders hocası Doç. Dr. Ergin Erginer’e iletti ve onun da yardım ve girişimleriyle proje sonuçlandırıldı. Projede, Fakültemiz Sınıf Öğretmenliği öğrencileri Kübranur Ortak ve Esma Yücel de Barış Göktaş’a yardım ettiler. Çalışma Fakülte yönetimince de takdir edildi ve Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Muhammet Şevki Aydın tarafından öğrencilerimize ve ders öğretim üyesine teşekkür belgeleri takdim edildi.
Fakültemiz Öğretmeyi Öğrenme Stüdyosu kuruluş serüvenini konu alan akademik çalışmayı okumak ve stüdyo ile ilgili ayrıntılı bilgi almak isterseniz aşağıdaki linketıklayabilirsiniz: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2680683
Sahnenin Eski Hali:
Süreçte Yaşananlar ve Sahnenin Son Hali:
- Bölümümüz Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ersoy Çarkıt "Eğitim ve İyileştirme Faaliyetleri" Kapsamında Seminer Verdi
- Eğitim Fakültemiz “Görmeyen Gözler” Programında Tanıtıldı
- Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinden AGS Başarısı!
- NEVÜ’de “Yeni 15 Temmuz’lar Yaşanmaması İçin Eğitimcilere Düşen Rol ve Sorumluluklar” Konulu Panel Düzenlendi
- Sözcü Gazetesi, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Hakkında Sistematik Şekilde Yalan Haberler Üretmeye Devam Ediyor
- NEVÜ, Bilimsel Yayın Üretiminde Türkiye’de 6. Sırada Yer Aldı
- Kapadokya Eğitim Dergisi’nin 2025 Haziran Sayısı Yayınlandı
- NEVÜ Almanca Öğretmenliği Öğrencileri Tarafından Hazırlanan Öğrenci Dergisi 'DaFeinander', Sayın Rektörümüz Prof. Dr. Semih Aktekin'in Röportajının Yer Aldığı Yeni Sayısıyla Yayınlandı
- NEVÜ Eğitim Fakültesi Öğrencilerinden Depremzede Öğrencilere Anlamlı Destek
- Fakültemiz Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı Araştırma Görevlisi Genç Araştırmacı Ödülü Aldı