Eğitim Fakültesi
“Topluma Hizmet Uygulamaları Etkinlikleri’nden Bir Diğeri”: HİJYEN MERDİVENLERİ
Eğitim Fakültesi “Topluma Hizmet Uygulamaları dersleri kapsamında hazırlanmakta olan bir çok topluma hizmet uygulaması örneği bulunmaktadır. Bunlardan biri olan Hijyen Merdivenleri de sonuçlandırıldı ve Eğitim Fakültesi merdiven basamaklarında hayat buldu.
NEDİR HİJYEN MERDİVENLERİ? Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı’nda okutulan “Topluma Hizmet Uygulamaları” dersinin gereği olarak hazırlanan bir topluma hizmet projesi/etkinliğidir. Proje Yrd. Doç. Dr. Ergin Erginer danışmanlığında Fen Bilgisi Öğretmenliği öğrencileri Nurdan Sözeri, Burak Aydın, Halil Özdoğan, Ecem Öz, Gülcan Duruk, Hazal Kılınç ve Davut Erdal tarafından yürütülmektedir. Proje ile “hijyen” kavramına duyarlılık kazandırmak ve hijyenle ilgili uyarıcılara ayaklarımızın altından başlayarak, aşama aşama hayatımızda yer vermek amaçlanmaktadır.
Bu merdivenlere basarken hijyene karşı daha duyarlı olmanızı diliyoruz!...
- TEKNOFEST 2024 Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı
- Eğitim Fakültesine Doçent Ataması Yapıldı
- Eğitim Fakültesine İki Yeni Doçent Ataması Yapıldı
- NEVÜ Eğitim Fakültesi’nden “Eğitimde Etkileşimli PowerPoint Uygulamaları Sergisi
- NEVÜ Öğrencileri “Depremzedeleri Unutmadık “Projesi Kapsamında Kahramanmaraş’ta Depremzede Öğrencilerle Buluştu
- Eğitim Fakültesine Profesör Ataması Yapıldı
- Eğitim Fakültesine Profesör Ataması Yapıldı
- NEVÜ’den ‘Öğretmenler Günü’ne Özel Konser
- NEVÜ’de “Öğretmen Yeterlilikleri” Konulu Panel Düzenlendi
- NEVÜ Öğrencilerinden “24 Kasım Öğretmenler Günü”ne Özel Etkinlik
- Nevşehir Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Çalışanlarına Yönelik “Etkili İletişim” Semineri Gerçekleştirildi
- Fakültemiz Öğrencilerinin TÜBİTAK Projelerine Destek
- Fakültemiz Öğrencisinden Öğretmeyi Öğretme Stüdyosu’na Katkı
- NEVÜ Öğrencilerine ‘TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projesi Yazma Semineri’ Verildi
- NEVÜ Eğitim Fakültesi Seminerleri'nin Altıncı Oturumu Gerçekleştirildi